Mobile Vet – Clinica si Farmacie Veterinara

Ponturi pentru sfârșitul lumii. Pe Netflix.
februarie 15, 2022
Mercedes – scurta istorie
februarie 15, 2022

Mobile Vet – Clinica si Farmacie Veterinara

Mobile Vet
Clinica Veterinara
Farmacie Veterinara

Clinicile vor deservi clienții din zona Jiului, București, precum și din Râmnicu Vâlcea, locul natal al său și al asociatului său, dr. Radu Vasiloiu. În plus, continuă investițiile în serviciul de urgențe non stop, prin achiziția și dotarea de noi ambulanțe.
În prezent, Mobile Vet are două clinici, Mobile Vet Ghica și Mobile Vet Vitan. „Am început în 2013, cu un capital modest, în locația pe care încă o deținem, clinica din Doamna Ghica, și cu un Renault Kangoo second-hand pe care l-am echipat pentru cazurile de ambulanță. După cinci ani de muncă asiduă și reinvestirea totală a profitului, în anul 2018, am reușit să deschidem clinica Mobile Vet din Vitan”, își amintește Răzvan Gheoca.
Unul dintre cele mai căutate servicii, oferite clienților încă de la începutul din 2013, este cel de ambulanță veterinară. „Acest serviciu ne-a adus creșterea mult dorită. Mulțumirea clienților s-a materializat în creșterea numărului de vizite și o bază de clienți tot mai mare”, explică Răzvan Gheoca.
Printre cele mai căutate servicii ale Mobile Vet sunt urgențele medicale, serviciile de radiologie și analize de sânge, serviciile de ambulanță veter inară, mică chirurgie, dar și chirurgia veterinară și ortopedia. În acest moment, compania oferă ambulanță veterinară non-stop, consultații și tratamente la domiciliu, transport în cadrul clinicii sau transport de tip Pet taxi în toate clinicile. Compania are în dotare două ambulanțe noi, plus o a treia în curs de achiziție și echipare.

Creștere de 25% anul trecut
La sfârșitul anului 2020, Mobile Vet prognoza o creștere de 25-30% pe toate domeniile de activitate: cabinete, farmacii și vânzări online. Au fost luate în calcul finalizarea investițiilor deja începute: amenajarea unui depozit pentru comenzile online și farmacii, amenajarea clinicii care se deschide în curând în clădirea J8 Office Park și noul cabinet din Râmnicu Vâlcea.
„Creșterea pentru anul 2021 a fost de aproximativ 25%, mai mică decât în anul precedent, când pandemia și lockdown-ul au schimbat comportamentul posesorilor de animăluțe, însă ne-am înscris în forecast-ul pe care ni l-am propus. După cum știm, în timpul lockdown-ului, angajații multor companii au fost nevoiți să lucreze de acasă, lucru care i-a adus în centrul atenției pe prietenii noștri blănoși, care au beneficiat de mai mult timp și, implicit, mai multă atenție și îngrijire din partea stăpânilor.” (R.G.)
Chiar dacă investițiile începute în 2021 nu au fost pe deplin finalizate, s-a reușit amenajarea depozitului pentru comenzile online și farmacii. După cum punctează dr. Gheoca, expansiunea clinicilor și cabinetelor Mobile Vet a avut un ritm mai lent, în principal din cauza problemelor logistice care au întârziat livrările de aparatură și tehnică medicală.

Schimbări în comportamentul consumatorilor
Oricare ar fi animalele de companie deținute, pentru proprietarii lor acestea fac parte din familie. Dr. Gheoca spune că, în timpul pandemiei, clienții au devenit și mai responsabili cu animalele lor. „Creșterea responsabilizării a adus după sine și dorința clienților de a accesa servicii de calitate superioară și a sporit atenția asupra raportului calitate-preț în domeniul în care activăm”, punctează reprezentantul Mobile Vet.
Compania și-a diversificat serviciile și a investit puternic în aparatură medicală și personal, ceea ce a ajutat-o să-și atingă țintele propuse. De asemenea, a obținut rezultate bune și în online, unde va mai investi și pe viitor.

Blocaje în lanțul de aprovizionare
Principalele provocări ale afacerii sunt menținerea dezvoltării și a investiților, la care s-a adăugat, anul trecut, și blocajul rețelelor de aprovizionare, care a generat lipsa unor medicamente, consumabile medicale și aparaturi din stocurile furnizorilor, fapt ce a afectat direct vânzările și dezvoltarea Mobile Vet.
Pentru 2022, provocarea ceea mai mare este, în opinia lui Răzvan Gheoca, aceea de a ține pasul cu majorarea prețurilor. „Odată cu creșterea acestora (de exemplu la energie) și creșterea inflației, vom fi nevoiți să ne ajustăm trimestrial previziunile de creștere și serviciile, în funcție de disponibilitatea clienților de a aloca un buget suficient de mare pentru animăluțele lor, fapt ce adaugă o oarecare incertitudine în planurile de viitor”, precizează el.
La finalul zilei, satisfacția vine de la pacienții care pleacă acasă, fericiți, alături de stăpânii lor. „Uneori este greu, unele zile pur și simplu te copleșesc, dar am învățat să facem față cu brio oricăror probleme ar apărea, iar următoarea zi suntem înapoi la dispoziția blănoșilor și a problemelor sau nevoilor acestora”, conchide dr. Gheoca.
Potrivit Euromonitor International, piața produselor pentru animale de companie a înregistrat o creștere de două cifre a vânzărilor în 2021. Îngrijirea animalelor de companie s-a dovedit a fi o industrie rezistentă la recesiunea cauzată de COVID-19. „Proprietarii de animale de companie tind să-și reducă din cheltuielile proprii, înainte de a reduce cheltuielile pentru animalele lor de companie. 2020 a fost un an record pentru îngrijirea animalelor de companie, iar în 2021 industria a continuat să aibă rezultate bune, înregistrând o creștere puternică”, arată cele mai recente date ale Euromonitor.

articol preluat din revista Forbes – www.forbes .ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *